preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grgura Karlovčana Đurđevac

Login
Zastava škole

Moto škole

Domoljublje,

sloboda i znanje

- rajske su biljke 

koje brižno

njegujemo!

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Hoćete li ove školske godine ići na natjecanje?





Ponude za izlete

Klikni na sliku

Školski kurikulum

GPP

Kada zvono zvoni

Prijepodne

1. sat 8:00 – 8:45
2. sat 8:55 – 9:40
3. sat 9:55 – 10:40
4. sat 10:50 – 11:35
5. sat 11:40 – 12:25
6. sat 12:30 – 13:15
 
Poslijepodne
 
1. sat 11:40 – 12:25
2. sat 12:30 – 13:15
3. sat 13:30 – 14:15
4. sat 14:25 – 15:10
5. sat 15:20 – 16:05
6. sat 16:10 – 16:55
Točno vrijeme

e Dnevnik

Sponzor škole

Poveznice

Kriteriji ocjenjivanja

Kliknite na sliku

Popis udžbenika

Kliknite na sliku

Vremenska prognoza
HTML weather
Facebook škole
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava šestih razreda - korelacija prirode i likovne kulture
Autor: Martina Lovrak Ivanov, 22. 5. 2017.

U srijedu 03. svibnja 2017. godine učenici šestih razreda odradili su planiranu terensku nastavu na Dravi na području Ferdinandovca-Novog Virja u korelaciji prirode i likovne kulture. 


Učenici su iz likovne kulture sa učiteljem Zoranom Vidakovićem imali priliku otići u prirodu i ostaviti trag u njoj (kako i glasi definicija Land art-a) koristeći dijelove samog okoliša (kamenje, grane, lišće). Podijeljeni u grupe, zajedno su tražili «materijal» za stvaranje svojeg djela, provodeći zanimljive trenutke u prirodi. Nastalo je tako Sunce, kap, drvo i puž.

Iz prirode sa učiteljicama Martinom Lovrak Ivanov i Bernardom Žibreg učenici su radili u parovima sa unaprijed dogovorenim zadacima. Od zadataka trebalo je odrediti temperaturu zraka, vode i tla, napisati geo goordinate, odrediti Ph vrijednosti vode i potražiti neku vrstu koja živi na površini vode. Zatim odabrati neku biljku i opisati je od visine, načina života, područja pored koje je nađena i još mnogo drugih zadataka. 

 

Ovakav način rada motivira učenike za rad, razvija ljubav prema prirodi i prirodnim vrijednostima te potiče učenike na riješavanje otkivenih problema i potiče na dodatan rad kojeg učenik sam odabire. 

 

                     Učiteljica prirode  Martina Lovrak Ivanov





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju