preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grgura Karlovčana Đurđevac

Login
Zastava škole

Moto škole

Domoljublje,

sloboda i znanje

- rajske su biljke 

koje brižno

njegujemo!

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Školski list Đurek

Kliknite na sliku

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Hoćete li ove školske godine ići na natjecanje?





Ponude za izlete

Klikni na sliku

Školski kurikulum

GPP

Kada zvono zvoni

Prijepodne

1. sat 8:00 – 8:45
2. sat 8:55 – 9:40
3. sat 9:55 – 10:40
4. sat 10:50 – 11:35
5. sat 11:40 – 12:25
6. sat 12:30 – 13:15
 
Poslijepodne
 
1. sat 12:30 – 13:15
2. sat 13:30 – 14:15
3. sat 14:25 – 15:10
4. sat 15:20 – 16:05
5. sat 16:10 – 16:55
6. sat 17:00 – 17:45
Točno vrijeme

e Dnevnik

Sponzor škole

Poveznice

Brojač posjeta

Free Web Counter

Ispis statistike od 6. 5. 2010.

Ovaj mjesec: 4272
Ovaj tjedan: 1017
Danas: 194
Kriteriji ocjenjivanja

Kliknite na sliku

Popis udžbenika

Kliknite na sliku

Vremenska prognoza
HTML weather
Facebook škole
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava šestih razreda - korelacija prirode i likovne kulture
Autor: Martina Lovrak Ivanov, 22. 5. 2017.

U srijedu 03. svibnja 2017. godine učenici šestih razreda odradili su planiranu terensku nastavu na Dravi na području Ferdinandovca-Novog Virja u korelaciji prirode i likovne kulture. 


Učenici su iz likovne kulture sa učiteljem Zoranom Vidakovićem imali priliku otići u prirodu i ostaviti trag u njoj (kako i glasi definicija Land art-a) koristeći dijelove samog okoliša (kamenje, grane, lišće). Podijeljeni u grupe, zajedno su tražili «materijal» za stvaranje svojeg djela, provodeći zanimljive trenutke u prirodi. Nastalo je tako Sunce, kap, drvo i puž.

Iz prirode sa učiteljicama Martinom Lovrak Ivanov i Bernardom Žibreg učenici su radili u parovima sa unaprijed dogovorenim zadacima. Od zadataka trebalo je odrediti temperaturu zraka, vode i tla, napisati geo goordinate, odrediti Ph vrijednosti vode i potražiti neku vrstu koja živi na površini vode. Zatim odabrati neku biljku i opisati je od visine, načina života, područja pored koje je nađena i još mnogo drugih zadataka. 

 

Ovakav način rada motivira učenike za rad, razvija ljubav prema prirodi i prirodnim vrijednostima te potiče učenike na riješavanje otkivenih problema i potiče na dodatan rad kojeg učenik sam odabire. 

 

                     Učiteljica prirode  Martina Lovrak Ivanov





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju